czwartek, 29 grudnia 2016

Figurkowy Karnawał Blogowy. Edycja #28: Świąteczna Wymiana Figurkowa 2016. - Arkadiusz aka Torin

Hej, korzystając z gościnności Gorekhana chciałbym pokazać wam model niziołka którego pomalowałem dla Asterixa. Samego modelu chyba nie trzeba nikomu przedstawiać, stara, dobra figurka, według mnie świetnie wyrzeźbiona. Wydaje się idealna na prezent, ostatecznie kto nie lubi niziołków:) Jako że miałem trochę czasu i chciałem przetestować jak się pracuje zem spienionym PVC dla testu wykonałem kawałek podłogi i stolik z taboretem.

PVC okazało się całkiem łatwe w obróbce (drewno wyrzeźbiłem za pomocą grubej igły zdaje się do zszywania skóry) i świetnie łączy się ze sobą za pomocą kropelki. Reszta makiety to dwa drewniane filary, trochę cegiełek ze styroduru, trochę drutu na kominek, kamyczki piasek. Kieliszki ze śrutów, butelka z GS-u, choinka to styrodur obsypany miksem posypek. Wszystko machnięte akrylami i matowym lakierem.
Niestety, zabrakło mi czasu na "ubrudzenie" dioramki, ten kawałek pokoju wygląda stanowczo za sterylnie. Nawet gdyby sam Imperator miał się pojawić z wizytą nikt by takiego porządku nie utrzymał:) Mam nadzieję, że całość spodobała się Asterixowi i wpisała się w klimat I Świątecznej Wymiany Figurkowej. Chyba się rozpisałem, sorry, w kwestiach blogerskich to ja dopiero raczkuje:)


















Powyższą notke napisał Arek aka Torin, mam nadzieję, że pierwszy i ostatni raz na moim blogu coś publikuje i rzecz jasna założy własnego bloga, na którym podzieli się swoimi niesamowitymi konwersjami, malowaniem i budowlami z PVC ;). - G.

6 komentarzy:

  1. Nie założy, żona mu nie pozwoli ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahaha:D Pośmialiśmy się,tak?Wesoło było,tak? Ok, to idę zmywać naczynia:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodobało, spodobało. Nawet bardzo. Czuć Świąteczny klimat od kominka najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Butelka z bliska wygląda jeszcze lepiej niż na poprzednich zdjęciach, holenderska martwa natura nie powstydziła by się takiej malarskości. A kieliszki z wiatrówkowych grzybków mnie zabiły. Niesamowite.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna diorama pełna wyjątkowych smaczków =) Brawo!

    OdpowiedzUsuń