piątek, 30 września 2016

30-dniowe Wyzwanie Figurkowe. Dzień 29: Nie lubisz grać przeciwko… lub nie lubisz malować? Dzień 30: Najlepszy przeciwnik jakiego miałeś?

I udało się jakoś dotrzeć do końca wyzwania. To przeciwko komu nie lubię grać pisałem już w poprzednim poście, generalnie jeśli chcesz zagrać ze mną więcej niż raz to:
- nie rzucaj bluzgami, figurkami bo coś ci nie wyszło, albo mi wyszło aż za dobrze to tylko gra.
- nie naginaj zasad
Malować nie lubię bardzo dużych modeli typu Land Raider czy Arachnarok może jak bym zaopatrzył się w aerograf coś by z tego było, malowanie pędzelkami mnie przerasta i męczy ;).

Na szczęście spotkałem dużo więcej świetnych graczy niż tych beznadziejnych, pewnie dlatego wciąż mi się chce przyjeżdżać na granie do IW, ale najmilej wspominam wszystkie rozgrywki z obu turniejów Warheim, tak, że nie mogę się doczekać następnego!

2 komentarze:

  1. Tyle się naczytałem o tym turnieju, że aż się nie mogę doczekać =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję ze uda spotkać się przy stole

    OdpowiedzUsuń