sobota, 2 grudnia 2017

XXXIX FKB Ulepek.

Rzutem na taśmę, a tak na prawdę już lekko po wyścigu, wrzucam swoje prace związane z tematem listopadowego Karnawału.
Parę miesięcy temu kupiłem kilka figurek ogrów za bezcen i z pomysłem, że kiedyś nadadzą się na zaczątek bandy Ogrów do Warheim.
Wczorajszego wieczoru dostałem weny oglądając prace blogowiczów i wziąłem się za konwersję ogrzych bohaterów. Wprawdzie nie są ukończnoe w 100%, ale myślę, że wersja WiP nadaje się do publikacji. Tak, że o to moi brzuchacze:
Łowca:



Rzeźnik:



 Żelazobrzuchy:


6 komentarzy:

  1. Ogry zawsze były fajne do sklejania i konwersji. Życzę dobrej zabawy przy konstruowaniu kolejnych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra robota! Zapowiada się ciekawie złożona banda :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Te modele jeszcze doczekają się paru ulepszeń, kolejne już w drodze, tak że niedługo postępy z prac. A co do radochy z lepienia, to faktycznie tak jak w 40stce królami konwersji są orki, tak w fantasy pierwsze miejsce zajmują ogry! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobre ulepki, rzeźnik ma świetną skarpete na głowie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne te konwersje. Mój faworyt to rzeźnik :-)

    OdpowiedzUsuń