wtorek, 27 września 2016

30-dniowe Wyzwanie Figurkowe. Dzień 26 i 27: Frakcja którą chciałbyś dowodzić lub kolekcjonować oraz frakcja której nie chciałbyś kolekcjonować malować?

Standardowo dwa dni w jednym wpisie, małe oszustwo, ale lepszy rydz niż nic ;).
26.
Jeśli chodzi o frakcję, której nie mam a chciałbym mieć, to długo tu wymieniać. Jak się przyjżeć to każda ma w sobie to coś, dlatego tak lubię skirmishe, gdzie rozpoczynanie kolekcjonowania kolejnej bandy to nieodłączna część hobby ;).
27.
Tak jak pisałem lubię nieumarłych oraz pewną dozę klimatów barbarzyńskich, można powiedzieć, że pan Robert E. Howard wywarł na moją psychikę nieodwracalne piętno zarówno Conanem jak i Solomonem Kaynem dlatego z frakcją która podchodzi mi najmniej to Wysokie Elfy - jakoś te spiczaste hełmy i serduszka na tarczach nie przemawiają do mnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz