poniedziałek, 19 lutego 2018

Zwiadowcza Kompania z Królestw Ogrów - Łowca i traperzy.

      Wczoraj po wrzuceniu notki nie planowałem ponownego siadania do figurek, ale otworzyłem piwko, zacząłem oglądać Star Trek: Discovery i doszedłem do wniosku, że serial jest na tyle "wciągający", że w między czasie coś tam maznę.
Planowałem tylko dokończyć Łowcę, czyli przywódcę drużyny ogrów, ale ściborskie gobliny, robiące u mnie za gnoblarskich Traperów, pomalowałem w trakcie robienia podstawki i highlightów na ogrze.















5 komentarzy:

  1. Łowca imo jest o niebo lepszy od rzeźnika który jest zalany krwią. Ale koleś z kurą na głowie rządzi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze boję się dodając krew , ze przesadzę ale w wypadku tego konkretnego modelu miał wygladac jak z filmów gore klasy C i tak jest ;)

      Usuń
  2. Kompania szybko rośnie w siłę!

    Zgadzam się z Pepe, Łowca na zdjęciach prezentuje się trochę lepiej niż Rzeźnik, a Gnoblary świetne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jaj mówiłeś sciborowe modele maluje się w mgnieniu oka

      Usuń
    2. Bo to przyjazna dla malarza rzeźba jest. :)

      Usuń